SIA “Alūksnes slimnīca”
dalībnieku sapulce izsludina konkursu uz Valdes priekšsēdētāja pienākums ir vadīt un pārstāvēt kapitālsabiedrību atbilstoši kapitālsabiedrības statūtiem, pilnvarojuma līgumam un normatīvo aktu prasībām. Valdes priekšsēdētāja amata kandidātam ir izvirzītas šādas obligātās minimālās prasības: · atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37.panta ceturtās daļas prasībām; · valsts valodas (vismaz C1 līmenis) un vismaz vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas zināšanas (angļu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību); · akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, uzņēmējdarbības vadībā, tiesību zinātnēs, finansēs vai citā Sabiedrības komercdarbības jomā, t.sk. medicīnā, kas nodrošina nepieciešamo zināšanu kopumu, lai profesionāli pildītu valdes priekšsēdētāja pienākumus konkrētajā amatā (izglītība medicīnā tiks uzskatīta par priekšrocību); · vismaz divu gadu pieredze līdzvērtīgā vadošā amatā vai šim amatam tieši padota vadības līmeņa darbinieka amatā, kas nodrošina kompetences un zināšanas, kuras nepieciešamas, lai profesionāli pildītu valdes priekšsēdētāja uzdevumus (pieredze kapitālsabiedrības vadošā amatā, kas darbojas SIA “Alūksnes slimnīca” komercdarbības jomā tiks uzskatīta par priekšrocību); · nevainojama reputācija; · atbilstība likuma “Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā” prasībām. Kandidāts piekrīt valsts amatpersonas statusam un noteiktajiem ierobežojumiem, ja tiks ievēlēts par valdes priekšsēdētāju. Papildus obligātajām minimālajām prasībām tiek izvirzītas šādas vēlamās prasības (lūgums CV norādīt konkrētus piemērus): · izpratne un zināšanas par kapitālsabiedrības darbības (slimnīcas darbība) jomu un valsts apmaksāto veselības aprūpes pakalpojumu finansēšanas principiem un regulējumu; · izpratne un zināšanas par pašvaldības darbu kopumā, par pašvaldības kapitālsabiedrību darbību un to pārvaldi, t.sk. kapitālsabiedrības darbības stratēģijas plānošanu un realizēšanu; · zināšanas, izpratne un pieredze par administratīvo un finanšu vadību, iekšējās kontroles sistēmas un risku vadības jautājumiem; · zināšanas, pieredze un izpratne Eiropas Savienības projektu realizēšanā; · zināšanas, izpratne un pieredze publisko iepirkumu organizēšanā; · pieredze mazas kapitālsabiedrības vadībā, darbinieku komandas vadībā vai vairāku līmeņu struktūras komandas vadībā; · labas komunikācijas, argumentācijas un prezentācijas prasmes; · B kategorijas autovadītāja apliecība. Vadības kompetences, kas nepieciešamas SIA “Alūksnes slimnīca” valdes priekšsēdētāja amata pienākumu pildīšanai: · stratēģiskais redzējums (Būtiska); · orientācija uz attīstību (Būtiska); · lēmumu pieņemšana un atbildība (Būtiska); · komandas vadīšana; · pozitīvu attiecību veidošana un uzturēšana. Kandidātam jāiesniedz šādi pieteikuma dokumenti: · personīgi vai elektroniski parakstītu un datētu motivētu pieteikumu, iekļaujot informāciju, kas apliecina sludinājumā norādītas izglītības, pieredzes un prasmju esamību (lūdzam izmantot pievienoto formu); · dzīves gājuma un pieredzes aprakstu jeb CV (Curriculum Vitae, vēlams sagatavots atbilstoši Europass CV standarta formai), iekļaujot pašvērtējumu par valodas zināšanām, norādot būtiskāko informāciju par pēdējās darba vietas /vadīto uzņēmumu darbības jomu, kandidāta atbildību, pienākumiem un nozīmīgākajiem sasniegumiem, norādot informāciju par B kategorijas autovadītāja apliecības esamību un kontaktinformāciju par personām, no kurām var iegūt atsauksmes par darba sniegumu priekšpēdējā un pēdējā darba vietā (rekomendāciju iegūšana ar kandidātu tiks atsevišķi saskaņota); · personīgi vai elektroniski parakstītu apliecinājumu (lūdzam izmantot pievienoto formu), apliecinot atbilstību Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37.panta ceturtās daļas prasībām un, ka kandidāts piekrīt valsts amatpersonas statusam un tam noteiktajiem ierobežojumiem un piekrīt ievērot likuma “Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā” prasības un noteiktos ierobežojumus, ja tiks ievēlēts valdes priekšsēdētāja amatā, kā arī apliecinājumu par nevainojamu reputāciju; · izglītību apliecinoša dokumenta (diploma) kopiju (ja izglītības dokuments vai grāds iegūts ārvalstīs, pievieno Akadēmiskās informācijas centra izziņu par to, kādam Latvijā piešķirtam izglītības dokumentam vai grādam atbilst ārvalstīs iegūtais izglītības dokuments vai grāds); · valsts valodas prasmes apliecības kopija, atbilstoši nepieciešamajam valsts valodas prasmes līmenim un pakāpei (C1 līmenis) (izņemot personas, kuras ieguvušas augstāko izglītību akreditētās programmās latviešu valodā); · citu dokumentu kopijas, ko kandidāts uzskata par nepieciešamu pievienot, kas apliecinātu izvirzīto prasību izpildi. Pieteikuma dokumentus ar norādi “Pieteikums SIA “Alūksnes slimnīca” valdes priekšsēdētāja amatam” ievietotus slēgtā aploksnē var iesnieg: · Alūksnes novada valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā Dārza ielā 11, Alūksnē, 1.stāvā darba dienās (pirmdien no 8.00 - 18.00, otrdien, trešdien, ceturtdien no plkst.8.00 - 17.00, piektdien no plkst.8.00 – 16.00); · nosūtot pa pastu uz adresi: Dārza iela 11, Alūksne, Alūksnes novads, LV-4301; · vai elektroniskā dokumenta veidā, kas sagatavots atbilstoši norādītajām prasībām, parakstīts elektroniski saskaņā ar normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu noformēšanu, nosūtot uz elektroniskā pasta adresi: dome@aluksne.lv vai uz pašvaldības e-adresi, izmantojot portālu http://www.latvija.lv Pieteikuma dokumenti jāiesniedz līdz 2025.gada 24.oktobra plkst. 16.00 SIA “Alūksnes slimnīca” valdes priekšsēdētāja atlase un atbilstības vērtēšana notiks divās kārtās un to īstenos ar SIA “Alūksnes slimnīca” dalībnieku sapulces lēmumu izveidota Nominācijas komisija šādā sastāvā: komisijas priekšsēdētājs: Didzis Lūkins - SIA “Sarkanā Krusta Smiltenes slimnīca” valdes loceklis; komisijas locekļi: Valentīna Fedotova – Alūksnes novada pašvaldības Centrālās administrācijas Grāmatvedības vadītāja – galvenā grāmatvede; Sanita Bukane – Alūksnes novada pašvaldības Centrālās administrācijas Juridiskās nodaļas vecākā juriste; Inta Siliņa - Smiltenes novada pašvaldības Sociālā dienesta vadītāja; Inita Vīksna – SIA “Alūksnes slimnīca” galvenā medicīnas māsa; Lolita Melbikse – personāla speciālists. Ar SIA “Alūksnes slimnīca” valdes priekšsēdētāja amata kandidātu atlases konkursa nolikumu var iepazīties šeit Kandidātiem, kuri tiks virzīti otrajai vērtēšanas kārtai, Nominācijas komisija lūgs iesniegt un prezentēt (līdz 10 min) stratēģisko redzējumu par SIA “Alūksnes slimnīca” darbības organizēšanu un attīstības prioritātēm, ņemot vērā kapitālsabiedrībai izvirzītos vispārējos stratēģiskos mērķus, norādot svarīgākās darbības mērķu sasniegšanai un izaicinājumu risināšanai. Informācija par kapitālsabiedrību pieejama www.aluksnesslimnica.lv ; Valdes priekšsēdētāja mēneša atlīdzība pirms nodokļu nomaksas - 4212 EUR Ar izraudzīto kandidātu tiks slēgts pilnvarojuma līgums par valdes priekšsēdētāja pienākumu izpildi. Ar informāciju par situāciju SIA “Alūksnes slimnīca”, tās stratēģiju (kopsavilkumu), mērķiem un izaicinājumiem var iepazīties šeit Alūksnes novada pašvaldība, kā personas datu apstrādes pārzinis, informē, ka kandidātu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti pamatojoties uz Fizisko personu datu apstrādes likuma 25.panta pirmo daļu, lai nodrošinātu šīs kandidātu atlases norisi. Piesakoties konkursam uz vakanto valdes priekšsēdētāja amatu, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei konkursa mērķim – kandidātu atlases nodrošināšanai. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- SIA “ALŪKSNES SLIMNĪCA” AICINA KOMANDĀ ĀRSTUS: |
Internistu;
Ķirurgu;
Traumatologu;
Pediatru;
Neatliekamās medicīnas ārstu;
Ginekologu;
Radiologu/ USG speciālistu;
LOR.
Prasības amata pretendentiem:
- Augstākā medicīniskā izglītība (ārsta grāds);
- Ārstniecības personas reģistrs un sertifikāts specialitātē;
- Precizitāte darba pienākumu veikšanā;
- Teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes;
- Augsta atbildības sajūta;
- Teicamas valsts valodas zināšanas.
Mēs piedāvājam:
- Stabilu atalgojumu no EUR 3000.00 - 3400.00 bruto mēnesī (par slodzi)
- Papildus atalgojums par ambulatoro darbu atbilstoši specialitātei un faktiski veiktajam darbam (akorda alga).
- Iespēju saņemt finansiālu atbalstu no Eiropas Sociālā fonda (ESF+) projektā “Ārstniecības personu piesaistes un noturēšanas pasākumi”, kura mērķis ir motivēt jaunos speciālistus un atbalstīt profesionāļu atgriešanos darbā valsts apmaksāto veselības aprūpes sektorā.
- Apmaksa par dežūrām
;
- Personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu, apmaksātu tālākizglītību;
- Dinamisku, radošu darbu draudzīgā kolektīvā un jaunus kontaktus;
- Sociālās garantijas;
- Veselības apdrošināšana.
Kontaktpersonas tālr.nr. 26170622 Jolanta Umure; aluksnesslimnica@gmail.com